27 Ekim 2008 Pazartesi

kibirin adı:jose morinho


gerçekten enteresan ve egosu yüksek bir adam bu morinho.bazen hak ediyor diye düşünmüMadde İşaretli Listeyor değilim ama çoğu zaman da ileri gitmiştir morinho sözleriyle.ama futbol dünyasının önemli bir rengi olduğunu da kabul etmeliyiz bay egonun.ve işte bu kibirli adamın ukalaca ve ister istemez insanda bi tebessüm yaratan sözlerinden bazıları:Chelsea'nin başına gelir gelmez: ' En iyi oyuncular ve kibirimi mazur görün ama en iyi menajer bizde...' 'Eğer işimin kolay olmasını isteseydim, Porto'da kalırdım. Güzel mavi koltuk, UEFA Şampiyonlar Ligi kupası, Tanrı ve Tanrı'dan sonra ben...'Roman Abramovich'e dair: 'Eğer bana takımı çalıştırma konusunda yardım etseydi, ligin dibine vururduk. Ve eğer ben ona mali işlerinde yardım etmeye kalksaydım, çoktan iflas etmiş olurduk!'
Kendisini eleştiren Johan Cruyff'a dair: 'Açıkçası bana nasıl Şampiyonlar Ligi finalinde 4-0 yenilebilineceğini öğretmesine ihtiyacım yok; çünkü böyle bir şeyi öğrenmeye yönelik arzum yok.'Takımda yaptığı taktik ve oyuncu değişikliklerine dair: 'Eğer evdeki garajınızda bir Bentley'niz, bir de Aston Martin'iniz varsa ve her Allah'ın günü gideceğiniz yere Bentley'inize binerek gidiyorsanız, e biraz aptalsınız demektir.' dünyanın en iyi teknik drektörü tartışmasına dair:'dünyanın en iyi teknik drektörü diye bir şey yoktur fakat dünyadaki en iyi teknik drektör de benim.'

Hiç yorum yok: